madelenelundberg

.

Publicerad 2012-07-30 17:22:54 i Allmänt

tårar som aldrig rinner och ett hjärta som är totalt jävla krossat.jag är fel.kan inte göra nått annat än att vänta nu.vänta och se,vänta och inte ha någon aning om vad som ska hända.det är det som gör så ont.fast som towe sa till mig en gång 'madde du har kommit längre än du tror' och ja.det kanske jag har gjort,men ibland så faller jag tio steg tillbaka.och det gjorde jag idag.jag föll så jävla hårt.men själv grejen med att jag föll gjorde inte så mycket,det som gjorde ont var att du inte var där och tog emot mig.

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2012-07-30 22:37:35

finns alltid för dig vännen.vi pratar när du kommer hem. ringer imorgon, miss u!!

Postat av: sagali

Publicerad 2012-07-30 22:42:43

http://www.youtube.com/watch?v=TywQYRAjLo4

jag älskar dig. och är ledsen att ja inte kan vara hos dig nu å visa att ja verkligen alltid kommer ställa upp för dig men de ska du veta, no matter what. finaste du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela