madelenelundberg

you were the one who broke my heart,but i won't fall apart.No,i'm moving on..

Publicerad 2012-08-16 16:21:36 i Allmänt

Gårkvällen bjöd väl inte på så mycket.Grillning,eparagg,lite häng hos sebbe,åka flak och sist besöka spökhus.trevligt hade jag iallafall så jag klagar inte det minsta.däremot klagar jag lite över att jag somnade lite för sent och var tvungen att kliva upp halv7 imorse och köra in epan på verkstaden.men nu är pärlan min fixad igen!
.
när jag kom hem där vid halv8 så gick jag och la mej direkt igen.sov till 2 sen vare bara att pallra sej ner till badplatsen för att bada o sola med bästfolket.himla trevligt,är hemma nu igen och ska väl trycka nå mat sen övningsköra till vännäs och hämta epan sen blir jag förmodligen i vännäs ikväll precis som vanligt.tar vara på varenda dag nu innan skolan början så bloggen hamnar i sista hand.nä vi hörs senare!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela