madelenelundberg

you have NO idea how fast my heart races when I see you..

Publicerad 2012-08-27 16:04:49 i Allmänt

Bloggen lever väl inte riktigt,haha men så blir det ibland.Kommer mycket annat mellan och så.Iallafall så idag på skolan började vi sy typ miniatyrvästar.vart ba less.ont i huvudet har jag haft också och i halsen plus att det har regnat och jag har varit så världens dryg humör så alla i min närhet borde hatat mej.Men sånt händer ibland,hehe.
.
Är hemma nu iallafall och väntar på pappa ska komma hem med massa gåååådis.Ska förbi vännäs en sväng ikväll det är det ända jag vet.Annars har jag absolut inget planerat och vägrar att vara ute i det här skit vädret.Nä nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen hoppa i myskläderna och parkera arslet i sängen igen.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela