madelenelundberg

vännäs rullar fett

Publicerad 2012-08-01 18:51:45 i Allmänt

Hallå.haft fullt upp hela dagen därför jag inte hunnit blogga någonting.vaknade iallafall vid 12 av att de åska som satan.började städa rummet och sen så for jag mamma&pappa in till stan.dom for och köpte nå plåt och jag satt i bilen helt själv i typ en timme.sen for vi vidare på bilskroten&biltema&jula.fick med mig två bromsskivor.bromsbelägg.toning.en plattång.sen en ny del till avgasröret så vi kan laga det där och sen avfettning.pärlan blir bara finare och finare för varje dag som går.iih.
.
nämen var väl hemma vid 4 kanske.gick och försökte få bort all olja och skit från fälgarna.gjorde klart två däck sen började det regna så gick in och åt.sen började jag och pappa fixa med extraljusen så ska bara sätta fast och koppla dit dom imorgon i thinkkkkk.ja sen tvärhoppade jag in i duschen,har sminkat mej och gjort mej klar och nu rullar jag in till vännäs.vi hörs sen alla finafulasötasnygga heiro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela