madelenelundberg

The ones who seems the strongest is sometimes the one who is in need of a hug..

Publicerad 2012-08-30 18:01:00 i epa


Vilken dag va.Började med att epan vägrade starta imorse.efter ett jävla bra tag puttra hon äntligen igång.Komme lite sent te skolan,sydde klart den fula västen.hade idrott.bild och sist mösterkonstruktion där jag styrde upp med lite sång.ägde ju.Nämen sen skulle jag hem,då vare kört.pappa fick komma och hämta mej och greger fick komma o hjälpa oss så vi bogserade epan till verkstaden..igen..så ja,nu står hon där och jag hoppas att dom fixar hon foooort!!
.
Annars så har jag inget att säga.funderar på lägga ner det här me o blogga.men får väl se,vet att det inte kommer bli så men.hehe.Nä nu ska jag packa ner några grejer sen rullar jag till vännäs för att spendera kvällen med min bästa Amanda!blir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela