madelenelundberg

många ensamma nätter.men baby jag mår bättre nu

Publicerad 2012-08-08 06:02:30 i Allmänt

Vad finns det att säga om kvällen?jooootack den har varit bra.varit förbi nån bilaffär.köpte nå skit te avgasröret och sen en ny doftgran och röd toningsspray.keltu kom förbi och hjälpte mej att fixa en board till finaste epan min.hon blir seriöst finare för varje dag som går.ojojoj,har även tonat nå lampor så de ska bli mysbelysning där inne.
.
annars så drog vi ihop nå folk och for ner till skolskogen och grillade bacon och ba prata ett himla bra tag.sen drog jag towe tommie&nicke till tovsan och åt nattmat.hunden kissade ner hela köket,sen såg vi en äckligt bra film innan vi satt oss ute på altan och pratade kanske lite för länge.världens bästa towe om vi säger så!har precis landat hemma och ska dygna.rullar nämligen upp till lule om ungefär 6timmar så känns inte så värt attt sova när jag kan göra de i bilen o så.så ja mina vänner,nu ska jag hoppa in i duschen sen städa rummet och packa lite.vi hörs förmodligen om ett tag.peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela