madelenelundberg

lycksele dag4

Publicerad 2012-08-10 14:19:10 i Allmänt

lycksele dag4.vaknade upp och såg ut som de värsta jag gjort i hela mitt liv.
haha det roligaste på hela morgonen.hade i sömnen lagt fyra kakor så fint brevid sängen
Paow stog för frukosten.
vandrade ut för att tvätta bort sminket och ät mat.
nöjd såfan över min muskel som nästan inte syns men den finns där
såg klen ut brevid jengan men nöjd va jag ändå.
tryckte en jävla god pizza me paow!
på kvällen såg jag ut som en liten flicka som just gått på sommarlov.
towe kom på kvällen också så fick mysa lite me hon!
sen topcats på kvällen såklart!!!finns inget att säga förutom att den här kvällen va den absolut bästa.fan va den ägde.åkte massa jävla bil och epa.va med manne nästan hela kvällen.kramades med massa folk jag inte träffat på länge.och nä,hade ba så jävla roligt så de va helt sinnes!så ja,de va dom bilderna jag ha o bju på från motorveckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela