madelenelundberg

jag är så dålig på dehär

Publicerad 2012-08-05 12:27:03 i Allmänt

Haha värdelös på blogga.blir lätt så på sommarn.är som aldrig hemma längre.men iallafall så igår rullade jag in till vännäs vid 2tiden.for förbi jeppe och va där ett tag.gick sen o åt på laggen me amanda.gottgottgott.sen drog vi ba raggen.gjorde min första parkering mellan två bilar,va dyngnöjd.satt på veta ett jävla bra tag innan vi rullade vidare mot jeppe igen.vart där ett jävla bra tag innan vi packade epan full,och jag menar verkligen full och började rulla bort mot stärkesmark.
.
Va väl kanske inte jätte roligt där borta med träffade massa folk man inte träffat på ett jävla bra tag.typ som andrea.så de va bara roligt!kvällen slutade med att jag satt och pratade med världens finaste paow ett himla bra tag.sovit som en gris har jag gjort också.nu mat heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela