madelenelundberg

jag är kasssskasskaskaskas

Publicerad 2012-08-03 14:59:01 i Allmänt

Tre bilder från dom senaste dagarna.har varit sämst i världen på uppdatera men det är bara för att i förrgår så dog min epa.ba bang boom död.så jag stannade i vännäs den natten.for hem en snabbis igår för att göra mej iordning och så men då hade vi strömavbrott så hade inge internet.sen från igår till idag sov jag hos amanda bara!
.
Men det har väl inte hänt så mycket dom senaste dagarna.altanhäng hos jeppe.film hos amanda.grillning.försökt få igång epan.ätit massor med mat.övningkört.for ut till mjösjö för att kolla om nånting till epan.hehe.ja typ de.är hemma nu en snabbis för att duscha och äta mat och göra mig iordning och så.sen rullar jag tillbaka till vännäs.tommie skulle hjälpa mej med epan idag så hoppas den startar nu annars så blir jag i vännäs ännu en natt.nä pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela