madelenelundberg

It was a face I loved.

Publicerad 2012-08-13 17:23:00 i epa

Halloj världen.haft en himla bra dag.började med att greger hjälpte mej med avgasröret så nu äre fixat.tackar för de vavava.hämtade sen upp amanda och drog med hon hem hit till skogarna.börja me att hon rensade igenom min garderob,for sen ut o busa lite me epan runt omkring här i skogarna och utforska lite nya vägar,haha åh herregud.sen hem och då bjöd jag min fru på lyxmiddag ute på altan.mina dioder till epan och mina lampor har även kommit så jag är typ lite jävla överlycklig.
.
har ingen aning om va vi ska hitt på nu men förmodligen nå fränt.brukar alltid bli så när ja är me min andra jag.nä världen,vi hörs senare.tänkte ba visa att ja lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela