madelenelundberg

I really wish i could hurt you like you hurt me.Break your heart into a million pieces and watch you trying to put it all together. But i could never do that to you,even if i tried

Publicerad 2012-08-22 23:04:15 i Allmänt

För det första så måste jag bara fråga vart jag fått min söta charm ifrån?mamma eller pappa.hm.och vad äre med mej och ta så jävla fula bilder så de finns int?
.
Jaja,bloggade inte igår som ni säkert märkte.kom hem lite för sent och det ända jag ville va att sova.fick mej 3timmars sömn.upp imorse för att göra bort första skoldagen.ville typ lägga mej ner och dö ett tag.soffan va min räddning och vi slutade tidigare så jag överlevde.efter skolan så pratade jag med wille,vart bjuden på pizza och sen har jag resten av kvällen varit i vännäs för ovanlighetens skull.är så jävla sorgligt att sommarlovet är över alltså.nä nu ska jag sova så jag tar mej upp imorgon.godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela