madelenelundberg

I hate you,and then I love you. It's like a want to throw you off a cliff,then rush to the bottom to catch you.

Publicerad 2012-08-01 04:38:32 i Allmänt

Haft en himla härlig och chill kväll om man säg så.åt middag sen fixade jag mig och sådär.for in till vännäs.satt på ikaros med jengan och paow och sjöng på gamla godingar osv.sen for jag och jengan hem till hon och va där ett himla bra tag.for på sega och köpte godis sen hämtade upp sofia sen parkerade vi våra arslen hos jeppe framför bra film med bra folk.sen nattmat med sofia.for ut på en eparagg sen vart det jeppes altan innan jag började rulla hemåt.nu ligger jag här och måste verkligen sova.vi hörs imorgon,godnatten på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela