madelenelundberg

I believe in second chances,I just don't think everyone deserves them.

Publicerad 2012-08-12 13:01:48 i Allmänt

Äntligen hemma.Har haft en sån jävla rolig helg så det finns inte o ja menar de verkligen.har absolut ingenting att gnälla över,eller ja.det blir ju som alltid bråk på ett eller annat sätt o de fixade ju vännäsfolket jävla bra i helgen.haha ojoj.jag har då iallafall haft de bäst.sjungit som en gris,kan va därför ja knappt ha nån röst kvar.ha kramats som fan.haft ett jävla djupt och trevligt samtal med lilla jesper.kikat på fina lastbilar.kört epa.badat och hungrat ihjäl.sen haft världens bästa folk runtomkring me så de kunde ju inte bli bättre.
.
nä dehär me att leva utelivet,menar tält,utan el,inge vatten,ingen toa och ja ni fattar.det är jävla roligt.men min säng har aldrig varit skönare och jag tänker seriöst ligga här hele kvällen.ska gå och lägga mej tidigt för det glömde jag bort helt igår och dehär me o dygna är inte riktigt min grej;);)sovit samanlagt 6timmar på hela helgen.bra jobbat madde..ska hoppa in i duschen nu sen tryck i mej nå mat sen parkerar jag arslet här i min goa säng igen.ska lägga ut massa bilder sen också!hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela