madelenelundberg

hold your head high,and your middle finger higher.Let him know what he's missing.

Publicerad 2012-08-10 14:04:03 i Allmänt

Har varit sämst på blogga dom senaste veckorna jag vet.förlåt för de men är jävla upptagen med annat hela tiden.Igår hände det inte så himla mycket faktiskt.hängde mest på jeppes altan.for sen ut och körde epa med amanda,träffade upp tommie erik&johan så va ute med dom ett tag.åå helvete va roligt jag hade.bäst är jag också måste jag säga.amanda också!
.
Nämen jag har tagit mig en dusch och ska väl sminka mej och packa sen fara in till vännäs och hämta upp jengan sen rullar vi med den fina röda vidare till näsmark,lastbilsutställning tills på söndag.sista saken som händer innan skolan börjar så jag hoppas verkligen att det blir roligt.fast det vet jag nästan att det blir eftersom jag kommer ha världens bästa folk runt omkring mej hela dagarna så det finns ingenting att klaga på.hihi åh den här sommaren har ju verkligen varit den bästa.helt sinnes så roligt jag har haft det,varenda jävla dag.nä nu ska jag ta tag i packningen.vi hörs om ett tag.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela