madelenelundberg

2012-08-19

Publicerad 2012-08-19 16:19:03 i Allmänt

Hade en himla trevlig kväll igår faktiskt.drog med mej sebbe i epan och bogserade upp erik till rödåsel.tog ju sin lilla tid men trevligt hade vi iallafall.när vi väl va framme lämnade vi erik och rullade vidare mot sebbes bror.kikade på en bil jag ska köpa och drack lite saft o hade de trevligt.sen for vi förbi vendela sen började vi rulla i våra 30km/h hem.sebbe är ju en av världens bästa på riktigt.
.
när jag väl va tillbaka i vännäs så släppte jag av sebbe sen rullade jag vidare till amanda.drack oboy och sen vandrade vi vidare te jeppe.satt där och gjorde absolut ingenting.vaknade för ett litet tag sen och nu ska jag ta epan in till vännäs för att va med amanda ikväll.uppdaterar senare.piz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela