madelenelundberg

2012-08-09

Publicerad 2012-08-09 15:42:13 i Allmänt

Hallådääär.är äntligen hemma igen.gud va skönt.åkte ju som sagt till farmor&farfar igår.gjorde inte ett skit där.sov sen åt jag god middag.såg os hästhoppning sen ba tog de lungt.gick ut på kvällen och pratade med min finaste vän ett bra tag innan jag vandrade in och såg film med mamma&pappa.somnade brevid världens bästa mamma med tårar i ögonen av allt skratt.hon är så bra så de finns ju inte!
.
Sen idag sov jag alldeles för länge.hann ba trycka i mej en macka sen började vi rulla hemåt igen.fått med oss en motorbåt hem,fan så ja ska leka.hihi.och även en ny baklykta till epan min.så ska väl vandra ut och byta den där sen trycka nå middag.duscha och göra mej iordning sen rullar jag in till vännäs.allt är som vanligt och ja älskar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela